maandag 8 augustus 2011

review : rimmel lycra pro 420 aqua cool .

vandaag een review over het rimmel lycra pro 420 aqua cool , die je ook al zag bij mn favorieten van juni .
het is het mooiste lakje dat ik heb van de rimmel lycra pro lijn en ik ben er dol op .
het lakje heeft een maxi brush , dus een groot borsteltje en dat is erg fijn , want zo ben je in vijf minuutjes klaar . het lakje droogt best snel , maar niet veel sneller dan de andere lakjes van rimmel . hij lakt niet steperig . het lakje dekt in twee tot drie laagjes , maar dit komt voornamelijk doordat het een vrij lichte kleur is .
op de foto ziet hij er wat anders uit dan in het echt op mijn nagels , hij is in het echt wat meer naar de paarse kant en ook een klein beetje donkerder .
verder heb ik eigelijk niet echt iets negatief te zeggen over dit lakje .
ik vind het gewoon een erg mooi kleurtje , lekker fris , ik vind het echt wat voor de zomer .
echt een aanrader !
hij kostte eigelijk 6,99 euro maar bij de etos waren een hele boel rimmel lakjes in de aanbieding en heb ik hem kunnen bemachtigen voor maar 5,00 euro .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten