zondag 7 augustus 2011

outfit of the day .

omdat ik gewoon ontzettend geintresseerd ben in in kleding en fashion , gaat deze soort posts nog vaak komen haha .
wat ik laatst (weet niet de precieze datum) aan had was deze outfit :
de laatste tijd heb ik steeds vaker mijn all stars weer aan . ik heb heus wel andere schoenen , maar k was een beetje afgekickt van mijn all stars . en nu draag ik ze weer volop , ze staan gewoon bij heel veel outfits haha !
verder heb ik mn lievelings broek aan , gekocht bij de nancy mode ( dat is een winkeltje hier in breda , ik weet niet zeker of deze meer vestigingen heeft ? haha ) het  vestje heb ik van de h&m in den haag , ik ben echt gek op dit vestje . en het hembje heb ik toevallig ook gekocht bij de h&m in de uitverkoop , echt een koopje volgens mij was hij 5 of zeven euro . ik had alleen niet naar de maat gekeken , het overkomt me niet vaak maar ik had hem gewoon gepast en hij leek te passen , ik dacht dat het een over sized shirt was , heb hem dus uiteindelijk in xl gekocht haha .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten