maandag 8 augustus 2011

nail art .

vandaag nog een artikel over nagellak , maar dan nu over de laatste drie nail art designs .
dit is niet echt een heel duidelijke foto , want ik heb toen met mn mobiel deze foto gemaakt , sorry daarvoor .
de bedoeling was bloemetjes maar het is niet helemaal geworden zoals ik wou haha .

het tweede design heb ik van serena die een post met een tutorial voor dit design op haar blog had gezet . ook een heel eenvoudig design , een katje . zij had er rijke dikke katjes van gemaakt met rhinestones om hun nek , maar telkens als ik rhistones gebruik en ik ga gewoon naar de stad of ik slaap een nachtje , zijn ze er allemaal weer af . dus heb ik ze gewoon zonder rhinestones gemaakt .
serena's blog : http://www.beautylab.nl/

en het laatste design dat ik jullie laat zien . dit was iets minder eenvoudig , maar ik ben zowiezo niet de aller beste in nail art . het moesten bloesems voorstellen . maar ook dit design is niet helemaal geworden wat ik wou .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten